moment...

Veelgestelde vragen


Onze mensen hebben de meest gestelde vragen voor u verzameld met het bijbehorende antwoord.


Kan ik de producten komen kijken?

Ja, dat kan. Onze showroom is op werkdagen geopend van 08:30 tot 17:00 uur.

Bezorgen van uw aankoop

Wij bezorgen standaard in heel Nederland en België.

Wat zijn de verzendkosten?

Onze verzendkosten zijn variabel. Stellingen en materialen zijn zeer divers in afmetingen en gewicht. Tijdens het afrekenen worden de daadwerkelijk transportkosten zichtbaar. Onderstaand prijsoverzicht is een indicatie.

Nederland
Pakketen:
Pakket
<5 kg € 17,50
Pakket <30 kg
€ 35,00


Lengte materialen


ex btw incl btw
0 <120 cm 35,00
42,35
120 <200 cm 50,00
60,50
200 <240 cm 75,00
90,75
240 <320 cm 95,00
114,95
320 <400 cm 135,00
163,35
400 <480 cm 195,00
235,95
480 <560 cm 250,00
302,50
560 <1300 cm 300,00
363,00


Wat is jullie levertijd?

Dit wordt aangegeven bij het product met een vrachtwagentje:
  • groen - direct leverbaar; afhalen kan vanaf de volgende werkdag 10:00 uur
  • oranje - 5 tot 10 werkdagen
  • rood - 2 weken of meer

Waarom is de levertijd langer dan bij andere online webshops?

Magazijnstellingen zijn geen 'standaard' pakketten die gemakkelijk met andere externe vervoerders bezorgd kunnen worden. Veelal zijn er specifieke maatwerk wensen. Daarom bezorgen wij 90% van de orders met onze eigen bezorgservice. Dit vraagt om een ruimere tijdsplanning. Uiteraard mag u van ons verwachten dat wij uw order te alle tijde zo spoedig mogelijk bij u komen brengen.


Kan ik stellingen huren?

Ja, bij NL Magazijn kunt stellingen huren. Zo bent u flexibel en schaalt u makkelijk en snel op en af.

Krijg ik bericht als mijn order is verzonden?

Wanneer u uw bestelling plaatst, ontvangt u direct een bevestigingsmail. Zodra de order verzonden wordt of klaarstaat om afgehaald te worden, ontvangt u nogmaals een e-mail.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet (compleet) heb ontvangen?

Dat is heel vervelend. Neem alstublieft zo spoedig mogelijk contact met ons op. We gaan samen met u op zoek naar de oorzaak van het probleem, we zullen zorgen dat er een passende oplossing voor u wordt gevonden.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, een particuliere klant heeft het recht een bestelling te annuleren. Doe dit dan zo spoedig mogelijk door contact met ons op te nemen. Aan een annulering kunnen kosten verbonden zijn t.w.:
  1. 1. Als een bestelling verpakt klaarstaat betaalt u 50% van de transportkosten.
  2. 2. Als u de bestelling inmiddels heeft ontvangen kunt u binnen 14 dagen de bestelling retourneren. U betaalt zelf de transportkosten voor het terugsturen.

Wanneer kan ik de factuur van mijn bestelling in de webshop ontvangen?

Nadat u betaald hebt in de webshop, ontvangt u direct een factuur waarop vermeld staat dat deze betaald is. De factuur wordt verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres.


Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met iDEAL, bankoverschrijving, contant of onder rembours. Alle betalingen worden veilig in behandeling genomen door ons betaalsysteem.

Kunnen jullie ook losse onderdelen leveren?

Wij kunnen veel losse onderdelen en/of accessoires aan u leveren. Neem in dat geval contact met ons op en stuur als het mogelijk een foto van het onderdeel mee, zodat wij u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Inloggen lukt niet, wat nu?

Lukt het niet om in te loggen op mijn NL Magazijn? U kunt eenvoudig uw wachtwoord opvragen als u die vergeten bent. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op: we kijken graag met u mee!

De bestelknop op de configurator werkt niet wat nu?

U hebt mogelijk een verouderde internet browser, waardoor het bestellen via de configurator niet mogelijk is. Wij adviseren u een van de onderstaande browsers te installeren:
Google Chrome
Firefox

Geen antwoord gevonden op uw vraag?

Neem contact op met ons en stel uw vraag.